Monday, August 1, 2016

MÓNIKA TÓTH

MÓNIKA TÓTH


PERFECT

The sky is beautiful old man
The cloud is young girl
In my garden cherry is crisp
The wind is gentle
A new poem kissed my face.
Every is perfec
I am happy


*
Minden tökéletes.

Az ég gyönyörű öreg ember.
A felhő fiatal lány.
A kertemben cseresznye ropogós.
A szél szelíd.
Egy új vers megcsókolta az arcomat.
Minden tökéletes.
Boldog vagyok.









MY DEAR

my turkish sweeatheart

inside I cry
I really need a hug
inside I cry
I really need a kiss
I love you so much
You are my beautiful dream.
You mean the world to me.
Kiss me
Touch me
My dear
I am a caterpillar
in this world
without you


*
Kedvesem

török kedvesemhez

Nagyon kell egy ölelés
belül sírok
Tényleg szükségem  van egy csókra
annyira imádlak
Te vagy az én szép álom.
A világot jelented nekem
.Csókolj meg
Érints meg
Kedvesem
Én egy hernyó vagyok
ebben a világban
nélküled.







YOU ARE MY INSOMNIA

my turkish sweeatheart



Charming stars
Friendly dark
Beautiful half moon
3 :am
I can't sleep.
Darling
I miss you.
Fear in my chest.
Fear in my heart.
Fear in my soul.
I can't sleep.
You are my insomnia.



*
Te vagy az én álmatlanságom

török kedvesemnek


Bájos csillagok.
Barátságos sötét.
Gyönyörű félhold.
Három óra van.
Nem tudok aludni.
Drágám
Hiányzol.
Félelem a mellkasomban.
Félelem a szívemben.
Félelem a lelkemben.
Nem tudok aludni.
Te vagy az én álmatlanságom.

MÓNIKA TÓTH

Romanian.
Lives in Covasna.
Nationality Hungarian.
Hungarian poems

No comments :

Post a Comment