Wednesday, January 1, 2020

ALMA BULJUBAŠIĆ IN DANISH


ALMA BULJUBAŠIĆ

Tamo U Daljini

Tamo gdje ruža
najljepša cvate,
gdje nebo plavo
grli planinu,
a sunce ljubi
svaki krov
tamo sam ja
i moj dom.

Tamo gdje
ljubav se budi,
gdje prkosom sudi
u svojoj plavoj boji
tamo su prijatelji moji.

Tamo gdje jedna rijeka teće
kroz svoju dolinu,
tamo je lijepo svako veče.

Tamo gdje jutro s rosom se sprema
gdje uči se i voli,
tamo mene nema.

Tamo na najljepšoj kapiji
na ulazu u moj grad,
tamo je duša mi sad.

Tamo negdje u daljini
u mojoj vječnoj blizini,
tamo je sreća i uzdasi
prijatelju bilo gdje da si...









Oda Ljubavi

Jednom ako ljubav ode od svih
opet ću o njoj pisati najljepši stih.
Od mene otići neće
sa njom je život pun mi sreće.
Sve dok cvijeta njeno cvijeće
znam preselit neće.
Rast će u najljepšoj bašti
samnom u mojoj mašti,
šerbetom njenim zalivena,od zla sakrivena.
A znam!
Znam korijenje joj sijem s prijateljima cijelog svijeta,
znam vječno će da cvijeta.
Mudrost joj je odjeća
a razum obuća,
Zajedništvo vječna kuća..









Naš Svijet

Baš je lijep ovaj svijet
ondje bašta u njoj cvijet,
ondje potok,ondje rijeka
u njemu nas sreća čeka.
Ondje šuma i planina
lijep je pogled sa visina.
Ondje jedan jezik zbore
tamo drugi progovore,
u ljubavi svi isto govore.
Ondje kamen,ondje trava
nedajmo ga listi zaborava.
Gore nebo i zvjezdice
a prati ih mjesec žut,
svima šalju isti put.
Nije važno ko si,šta si
važno ti je čovjek da si.
Zagrli ga ti rukama
i pogledaj sa očima,
za sve u njem’mjesta ima.


ALMA BULJUBAŠIĆ

No comments :

Post a Comment