Wednesday, January 1, 2020

YMRIJE BEQIRI - IN ALBANIAN



YMRIJE BEQIRI

Nuk Është Koha

Jo nuk është koha të perëndoj
Pse kot ma zure diellin
Nuk është koha të perëndoj
Mu dukë se dielli lind andej

 Ku andej bie vendlindja ime
 Sepse vëtëm aty ne at vend
 Ky trup i that ndjente ngrohtësi
Ka sa e sa vite qe e lashë at trull

E lashë at pjesë tokë të bekuar
E trupi im i that më është ngri
S'di ku shpirtin ta ngrohu
Jo ma nuk ndjen ngrohtsi..!

   






Rrugë E Humbur

Bredhja rrugës së vjetër
Shiqoja një nënë si e humbur
Nuk e di aq shumë më mërziti
Pikonte loti nga shpirti

Si ta shoh një nënë në pritje
Diku në rrugë thotë po pres djalin
Nuk e din nga cila rrugë i vjen
Ka humb rrugën nëna e shkretë

E mjera nënë deri kur pret në derë
Rrugën kot nuk e ka harru djali
Në amshim paska ik nga dora zezë
Qofshin mallkur si nuk patën frikë

Nëna e mjerë vajton në derë
Nëna pajën e nusnisë e ka përgatit
Djalit nusen me ja sjellë në shtëpi
Pajën e mbuloi pluhuri i çatisë

Vajza u martu me tjetër djal
Djali në dhe po tretet shtëpija bosh
Në çati të vjetër pa dritë të llambës
Nëna loton e pret në dritë të hënës








Shqipëri

Fola për plisin e kokën
por asnjëherë për tokën
tokë e shtrenjtë dhe e bekuar Shqipëri ku mban atë dhimbje

Ku i ke ato duar që nuk pushojnë
duke u mbrojtur nga të huajtë
të puth plagët pran flamurit
po kush guxon të lëndojë ty

Tokën nën këmbë jua dridhi
e bukura e imja nënë Shqipëri
unë jam bija jote pran teje
kërkoj te vij për dykrenaren

Moj e bekuara Shqipëria ime
shqipja është me dy koka
edhe këtë mirë e di mbarë bota
dua te shtrihem aty me ty
si bija në prehrin e nënës Shqipëri

   YMRIJE BEQIRI

No comments :

Post a Comment